Monday, August 21, 2006

Mana Badak nya

Pelayan : Ye kak...nak apa kak..?
Akak : eemm..nie cucur apa nie
Pelayan : cucur ikan bilis kak..
Akak : okey bungkus akak RM2 ye

Selang1 minit

Pelayan : okey siap kak
Akak : eh dik...kata cucur ikan bilis... x nampak pun ikan bilisnya...bawang jeak banyak nieh
Pelayan : ntah lah kak..bukan saya yg buat *senyum*

tetiba terdengar suara seorang lelaki menyampuk dengan nada yg bergurau sambil ketawa2 kecil

Abang : eleh..tue pun nak bising ke...saya ari2 beli kuih cucur badak tapi tak penah dapat badak pun...

mereka bertiga saling berpandangan dan ketawa hingga x nampak gigi

----
Aku mendapatkan dialog ini ketika aku sedang menikmati secawan nescafe panas sambil merenung ke arah 3 ketul cekodok pisang yg agak kehitaman warnanya...sedang memilih2 yg mana satu diantara 3 itu yg aku nak makan dulu...aperdaaaaa....

No comments: