Thursday, August 24, 2006

Kenapa Dengan Hari Esok (Jumaat)..??

Aduh lamanya nak tunggu hari besok..ye ari jumaat..cuma tinggal beberapa jam aja tapi rasa mcm nak tunggu ari jumaat minggu depan mahupun bulan depan ..takde apa yg istimewa besok (mengikut dlm kalendar abad ini) cuma ia sangat istimewa bagi poket aku yg hampir kekeringan x ubah mcm kolam yg hampir cetek dek musim kemarau yg melanda...(dasat ayat) sebabnya esok gaji masuk..hehehehehh

Bercakap mengenai musim nie aku rasa sekarang nie dah masuk musim ujan baliklah..dah dua hari berturut2 KL dilanda ujan yg tersangat lebatnya..yg mana ada di sesetengah tempat yg hampir banjir..ari nie pun aku rasa ujan jugaklah..mendung jeak nieh.. aku penah terbaca kat 'paper' mengenai cuaca kat bumi nie - "Cuaca dibumi semakin pelik"...kalau lah korang jenis yg prihatin dan amik tau korang mesti perasan gak..eemm..ntah lah

Org menulis kat blog nie pun ada musim nye jugak..mula2 'terbinanya' blog bukan semakin semangat menulis entry kat dlm blog..boleh dikatakan setiap ari pasti ada satu entry baru..pastu lama skit dah semakin kurang..nak ada satu entry dlm seminggu pun payah..lama kelamaan langsung takde entry baru..kenapa jadi begitu..? tepuk dada tanya selera..kalau rasa nak mkn ayam KFC pegilah ke restoran KFC jgn dicari kat restoran Mcdonald..tak pasal2 kang makan penampar..ahaks - silap2 aku jugak akan sebegini..rasanya masa nya semakin tiba..semakin dekat..

* pst - musim orang mengandung utk tahun nie dah abis..rata2 nye dah meletup dan hampir meletup...ekekekkekekeke

aku tinggalkan entry nie dengan sepatah pantun...

dua tiga kucing berlari
kucing satu hanya berjalan
petang ini tersangat lah hepi
sebab ada majlis makan-makan
kesian a.k.a sekian

No comments: