Wednesday, August 16, 2006

Semalam Punya Cerita

Semalam...
bende yg tak pernah aku pikir akan berlaku akhirnya berlaku jua....pertama kali aku eksiden sejak aku pandai memandu kete...yg bestnye ia berlaku didlm kawasan letak kete kat opis nie...ahhhh...nak citer pjg lebar pun nak wat apa..bende dah berlaku kan..bagi akulah kira dua2 pihak salah...hehhehehehehe...sib baik takde perkara yg lebih buruk berlaku...
okey aku tarak mau citer yg sangat menyedihkan nie...tak nak perkara nie terus menghantui pemikiran aku dan menjejaskan kandungan gula dlm badan aku.... huhuhuhuhuhuhu
-------------
Semalam juga...
aku diberitahu yg adik ipar aku masuk wad...sebabnya tanda2 utk bersalin dah ader...lebih kurang jam nam pagi dihantar ke sepital kerana air 'ketuban' telah keluar...apa yg aku tau kalau air tue dah keluar bermakna masa utk bersalin dah sangat dekat...jam 1 aku call adik aku bertanya keadaan isterinya..."bang..masih blum bersalin"...erk lamanya...dah dekat 7 jam... x apalah aku terus menunggu hingga ke ptg...ptg tue aku bawak mak aku sama damia pegi jemput wife kat opis terus ke sepital..nak tau keadaan adik ipar aku nie...mana lagi kalu bukan sepital bersalin kuala lumpur...ah ramai nye org nak bersalin...dah tue kalau nak wat pemeriksaan utk tgk berapa 'cm' dah bukak kena jln sendiri utk berjumpa DR...siannya..dah sakit...(info: hanya org mengalami dan alami bersama dan org2 yg amik tau saja yg akan paham apa itu "berapa cm terbukak")hahahhahahahahah...aku tinggalkan sepital bersalin dengan singgah di kedai minuman dgn membeli sebiji pau kaya dan setin nescafe kegemaran aku...apa perkembangan terkini mengenai adik ipar aku tue aku pun x tau lagi..blum ada panggilan apa2 lagik...harap2 x lama lah dia menunggu...

No comments: