Friday, August 18, 2006

Orang Baru

Alhamdulillah....

Selepas 3 hari menanti akhirnya tepat jam 450 ptg semalam adik ipar aku selamat melahirkan seorang bayi perempuan yg tersangat comelnya yang beratnya dianggarkan 2.5kg...2 jam gak menunggu kat luar 'labour room' sebelum ibu dan baby dipindahkan ke dalam wad...elok aja keluar tue waktu melawat dah abis so aku dan family yg lain hanya sempat tgk sekejap aja...Baby nie kira cucu yang kedua utk orang tua aku (yg pertama udah tentu damia kan) dan cucu pertama utk keluarga belah perempuan
* Diri aku - sudah bergelar bapa kini dapat satu gelaran lagi "pak long"
* Wife aku - sudah bergelar ibu kini dapat satu lagi gelaran "mak long"
* Damia - sudah tentu akan dipanggil kakak ataupun "kak long"
:-)
- gambar hanya akan di upload bila aku dah amik gamba baby nanti....yeahh

No comments: