Tuesday, August 01, 2006

Lambaian Tangan



bye2 atau dengan lebih mesra 'selamat tinggal' dari aku utk korang2 semua yg selalu atau sekali sekala singgah kesini...kemungkinan takkan ada entry lagi pasnie ...hah..!! (jgn terkejut) mungkin ini hanya sementara..hhmm...memandangkan aku pun perlu menyiapkan kerja2 kat opis nie pastu pulak akan bercuti (balik kampung) heheheheh...tapi aku pun tak tau berapa lama blog nie takkan ber'update'..kalau ada apa2 yg baru tue adalah erk kalau xde apa2 yg baru anggap jeaklah blog nie mcm umah yg tidak lagi berpenghuni...huhuhuhuhuh...bak pepatah "hidup segan mati tak mau"... :P

aku tinggalkan korang lagu nie utk korang layan..apo laii..layan je laaaaaa

Kenangan Terindah
Samsons

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...

:-

No comments: