Monday, August 14, 2006

Orang Yg Paling Betuah

Entry selepas pulang dari sambutan hari keluarga BNM di sunway lagoon



takde citer yg menarik cuma aku dengan 'mood' yg tersangat lah gembira...bangga ... riak (erk yg ini belum lagik) aku ingin berkongsi dengan korang2 semua bahawa aku adalah pemenang hadiah utama dalam cabutan bertuah...*senyum*..

pada mulanya memang tak ada harapan dan memang x pernah berharap utk jadi pemenang pun, akhirnya nama aku diumumkan sebagai pemenang hadiah utama...pertama kali dalam hidup dapat hadiah sebegini...syukur alhamdulillah *senyum* (sekali lagi)...hadiah yg sepatutnya menjadi milik kepada org lain tapi disebabkan pemenang pertama dah tak ada kat situ...x tau lah dia dah balik atau pegi ke tempat lain...jadi cabutan kedua perlu dibuat memandangkan untuk grand prize nie tuan empunya badan yg nama nya disebut mesti ada dan terima hadiah di atas pentas...bila cabutan kedua dibuat nama aku diumumkan sebagai pemenangnya...apo lai..punyalah seronok tak terkata...mana idaknya...baucer bernilai RM600 utk membeli belah di parkson grand...shopping sakan lah pasnie...hehehehehe...itu lah orang kata...tuah ayam nampak dikaki...tuah manusia sapa yg tahu kan


No comments: